woensdag 19 september 2012

Pruimen

Eerst even melden dat de foto's geplaatst zijn in het verslag van gisteren. Ook nog een diavoorstelling in de zijbalk. Ik had zoveel leuke foto's, die wil ik u niet onthouden :-)

Woensdag vandaag, dus de fruitdagen begonnen weer. . . .
Moeilijk nog voor iedereen om te onthouden: maandag en dinsdag moet iedereen zelf een hapje meenemen voor in de pauze; woensdag, donderdag en vrijdag krijgen de leerlingen fruit of  groente; drinken moeten ze elke dag zelf meenemen.
We vertellen nu ook van te voren wat we gaan proeven: lust uw kind het fruit of de groente echt niet, dan mag  iets van fruit of groente meegenomen worden om op te eten.
Geen koek : we proberen echt drie gezonde hapdagen te houden!
Vanmorgen dan pruimen. Er waren ook nu weer verschillende leerlingen die dit echt niet wilden. Ze hebben wel allemaal geproefd!
 

 Juf Arevik was vanmorgen ook weer in de klas om te helpen. Heel fijn voor de juf, ze neemt me veel dingen uit handen!

Ook vanmorgen is er weer flink doorgewerkt. Ik sta versteld van groep 3: zulke harde werkertjes!
We beginnen steeds meer zinnetjes te lezen. Echt leuk om ze bezig te zien met voorbereiden.
Van de bibliotheek kregen we ook een hele doos boeken binnen. Fijn voor de kinderen om ook daaruit te mogen kiezen.
Ik ga ze allemaal iets laten uitzoeken morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een bericht achterlaat!